سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جیرجیرک
انصاف، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   باران  

جمعه 86 اردیبهشت 14  1:8 صبح
نقاشی‌های دانشجویان روی میزی در میانه کلاس چیده شده است. استاد کنار میز نشسته و دانشجویان گرداگردش حلقه زده‌اند. یکی دو نفر روی میز نشسته‌اند و از پهلو نظر می‌دهند. دیگران هم هر کدام از سمتی دستی دراز کرده‌اند و چیزی می‌گویند.

دانشجویان فرشتگان ذهنی خود را به تصویر کشیده‌اند و یکی از همه، فرشته‌ای است که از نعمت جعد مشکین محروم است! استاد می‌گوید: یعنی چه، چرا فرشته‌ات مو ندارد؟ قشنگ نیست! و دانشجویان شروع به اظهار نظر می‌کنند.

نورالدین زرین کلک؛ استاد هتاک به دانشجوی محجبه

یکی استاد را تایید می‌کند، یکی بیشتر حتی، فرشته بی‌مو را تقبیح می‌کند و یکی از آن میانه - دختری محجبه - لب می‌گشاید که: ربطی ندارد...! استاد سر بلند می‌کند که: " تو حرف نزن. زیر روسری خودت هم حتماً مو نداری که اینطور خود را می‌پوشانی؟! "

این استاد در چشم به هم زدنی، دست دراز می‌کند. لبه روسری دخترک را بالا می‌زند و حلقه‌ای از زنجیره‌ی عصمتش را بیرون می‌کشد که:" آی بچه‌ها ببینید، هاجر هم مو دارد! " 

در صدای خنده حماقت‌بار دانشجویان، آواری از تصاویر وهم انگیز بر سر هاجر خراب می‌شود. هاجر سلیمی که این اتفاق او را شوکه کرده بود، تا چند ساعت حالت طبیعی نداشت.

این استاد هتاک "نورالدین زرین کلک" نام دارد که ملقب به "پدر انیمیشن ایران" شده است!

وی عضو آکادمی سلطنتی بلژیک، مفتخر به همکاری با انتشارات آمریکایی فرانکلین است. این انتشارات که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد بخشی از بودجه خود را از اموال کمپانی های صهیونیستی تأمین می کند. فرانکلین در زمان رژیم منحوس پهلوی در تهران دفتر داشته و توانسته بود مجوزچاپ کتابهای درسی ایران را از شاه معدوم دریافت کند تا بدین وسیله اموال ملت ایران را به آمریکا منتقل کند.

خبرگزاری هایی همچون خبرگزاری ایسنا (وابسته به جهاد دانشگاهی) و خبرگزاری مهر (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) و برخی مراکز هنری بارها با تصاویر و گزارش های خبری مختلف، مصاحبه ها و هدای هدیه و برگزاری مراسم تجلیل، این استاد غربزده را مورد تعریف و تمجید و حمایت قرار داده اند و حتی برای ۷۰ سالگی او که ۲۰ فروردین ۸۶ بود، جشن گرفته اند!

با توجه به مسائل پیش آمده در دانشگاه ها و مستندات فراوان مبنی بر نفوذ چنین اساتید و دانشجونماهایی به دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، دیگر زمان انقلاب فرهنگی مجدد فرا رسیده و باید مراکز فرهنگی و دانشگاه ها را از لوث وجود عوامل ضدانقلاب پاک کرد تا فرزندانمان همچون نسل های اول تا سوم انقلاب، انقلابی و اسلامی باشند.

راستی؛ این هم دو ایمیل از نور الدین زرین کلک، استادنمای هتاک به دانشجوی محجبه :

 info@zarrinkelk.com  ؛ noureddin@zarrinkelk.com