سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جیرجیرک
با دشمنت مدارا کن و برای دوستت خالص شو، تا[حق] برادری را حفظ کرده، مروّت را به دست آورده باشی . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   باران  

چهارشنبه 86 فروردین 22  9:56 صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قرار بود راجع به مسائل شهری تهران بیشتر بنویسم اما دوست ندارم خدای نکرده این تصور بشود که ما نشسته ایم اینجا زیر آب دکتر قالیباف رو میزنیم! مسائل شهری رو حالا میذاریم واسه بعد! ببینم با این شواری جدید به کجا میرسیم!

اما یه چند نکته فقط تو این پست می نویسم اول اینکه تو این وبلاگ دیگه فقط باران نمی نویسه! قرارمون این شد که مطالب سیاسی اجتماعی رو جیر جیرک بنویسه و مطالب شخصی رو باران!

دوم اینه که خسته شدیم از این گروه و گروه بازی! هر چی که بنویسی به یه گروه برمیخوره و متهمت می کنن به سیاسی بازی!

تو پست های قبلی تلویحا اشاره ی شد به اصول گرایی! ولی از این به بعد میخوام رو تعریف اصول گرایی کار کنم و اینکه اصلا اصولگرا یعنی چی. بعدش برسیم به دایره اصول گرایی!

و بازم بگم واسه تاکید که منظور من از اصول گرایی یا اصولگرایان گروههای متعارف موجود نیست. واسه اینکه نه اصلاح طلبان رو اصلاح طلب به معنای واقعی میدونم نه طیف اصولگرایان رو اصولگرا به معنای واقعی!(البته این به این معنی نیست که همه افراد هر دو طیف اینجوری ان! ما رو فضای کلی و رفتار گروهها بحث می کنیم!) برای همین خاطر گروههای موسوم به اصلاح طلبان رو دوم خردادی می نامیم و گروههای موسوم به اصول گرایی رو جناح مقابل دوم خرداد می گیم(البته نمیدونم تا چه حد این تعبیر صحیح هست!)

دوستانی هم که لطف می کنند قدم رنجه می کنن به وبلاگ ما اگر کمکمون کنن واسه رسیدن به تعبیر درستی از اصولگرایی و رفتار اصولگرایانه که ممنونشون هم هستیم اگرم نه که مثل همیشه با خودمون حرف میزنیم و خودمون نتیجه میگیریم!

فعلا از اینجا شروع می کنیم وقتی میگوییم ما اصول گراییم یا به اصول گرایی رای میدیم منظورمون چیه و انتظارمون از شخص اصولگرا چی هست؟!

این رو داشته باشید تا نظرات دوستان رو هم اگر از ما دریغ نکردن بشنویم و بعد قدم به قدم جلو بریم.

فعلا یا حق!